logo 4th Dimension d.o.o.

Evidencija radnog vremena

Namjena modula Evidencija radnog vremena je praćenje radnih sati svih zaposlenika u tvrtki, čime prestaje potreba za vođenjem evidencije na tradicionalan način npr. u proračunskim tablicama. Na kraju mjeseca se svi radni sati importiraju u obračun plaća te se tako štedi vrijeme na dvije strane (vođenje radnih sati zaposlenika i popunjavanje obračuna za plaće), a i preglednost je puno veća.

Što je sve moguće u modulu Evidencija radnog vremena?

Modul Evidencija radnog vremena je modul kojeg je moguće koristiti samostalno, bez drugih modula (+ modul Adresar bez kojeg ni jedan drugi modul ne može funkcionirati). Ipak, puni efekt uporabe modula Evidencija radnog vremena postiže se korištenjem u sinergiji s modulom Plaće. Naime, svi radni sati koji su kroz mjesec vođeni za radnike, lako se mogu importirati u obračun plaća i time olakšati obračun plaća na kraju mjeseca.
U modulu Evidencija radnog vremena moguće je voditi sve kolone koje po zakonu i postoje, ali je moguće stvarati i dodatne ukoliko je Vaše poslovanje po nečemu specifično. Moguće je stvarati grupe radnog vremena i te iste grupe dodijeliti radnicima da bi se njihovo radno vrijeme automatski povuklo u evidenciju i vaš posao bi bio uvelike smanjen. Moguće je višestruko označavanje radnika i automatsko popunjavanje željene kolone s odabranim brojem radnih sati (npr. ako je došlo do određenog zastoja u radu, odaberu se svi radnici i svima se na kolonu Zastoj upiše željeni broj sati).
Da bi se svi podaci na kraju mjeseca mogli automatski jednim klikom miša iz modula Evidencija radnog vremena prenijeti u obračun plaća i samim time se kreirao obračun plaće, potrebno je provjeriti točnost istih te zaključati željene dane u mjesecu.

Također, u ovom modulu postoji mogućnost eksporta podataka prema drugim (vanjskim) sustavima, kao i mogućnost importa podataka u 4D Wand.

© 2008-2021, 4th Dimension d.o.o.
  • Dane Duića 5, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • Telefon: (+385 1) 6312 600
  • Fax: (+385 1) 6312 610