logo 4th Dimension d.o.o.

4D Wand, postao je još bolji: Lakši pregled i upravljanja pravima pristupa korisnika

Objavljeno: 24.04.2024.


Upoznajte se s novom značajkom koja će pojednostaviti upravljanje modulom 4D Wanda „Korisnici i prava pristupa“. Sada možete prikazati i eksportirati prava pristupa svih korisnika u uobičajene formate kao što su Excel, PDF ili Word.

Upravljanje pravima pristupa – zašto je to važno?
  • Sigurnost sustava i pravilno određivanje tko smije pristupiti kojim informacijama ključne su stavke svakog ozbiljnog poslovanja. Detaljne definicije o tome tko ima pravo na određene akcije, a tko samo na pregled dokumenata sami određujete u modulu „Korisnici i prava pristupa.“
  • Ranije je pojedinačni pregled prava bio moguć samo po pojedinačnom korisniku uz mogućnost eksporta u PDF. Nova funkcija eksporta omogućuje da se taj proces ubrza, te omogućuje eksport prava pristupa za sve korisnike 4D Wanda odjednom.
Ključne prednosti nove značajke
  • Revizijska spremnost: Godišnje revizije podrazumijevaju i prikupljanje podataka o pravima pristupa korisnika što može uzeti dosta vremena. Sada je moguće generirati jasne izvještaje u samo nekoliko klikova. Štedite vrijeme, živce i olakšajte posao sebi i revizorima.
  • Ušteda vremena: Zaboravite na ručno sakupljanje podataka. Preuzmite kontrolu i generirajte izvještaj za sve korisnike u minimalnom vremenu.
  • Poboljšana preglednost: Lako pregledavanje i analiza pojedinih korisničkih prava ili čitavih tvrtki postaje mnogo jednostavnije. Excel nudi mogućnost filtriranja, sortiranja i pregledne vizualizacije podataka.
Kako iskoristiti ovu novu funkciju?
  • Potrebno je kliknuti mišem na ikonu „Korisnici i prava pristupa“ na glavnom izborniku programa (1).
  • Otvara se forma „Administracija korisnika sustava“ s ikonama Korisnici (2), Moduli, Upute i Izlaz
       

  • Klikom ikonu Korisnici(2) otvara se forma Tabela korisnika.
       


  • Pozivom padajućeg izbornika „Ispis“ odaberite izbornu liniju „Prava pristupa“ (3)
  • U uvjetima izvještaja odaberite način sortiranja (po korisniku, po pravu pristupa), vrstu dokumenta za ispis (4) i kliknite „OK“ (5)
     

 
Nova funkcija izvoza pruža dodatnu fleksibilnost za korisnike koji žele još detaljniju analizu podataka:
Sortiranje: Eksportirane podatke u Excel lako sortirajte po korisniku ili pravu pristupa, znatno ubrzavajući pronalaženje točnih podataka koje vam trebaju.
Filtriranje: Izvještaje možete filtrirati prema određenim kriterijima, kao što su ime korisnika, razina, modul ili specifično pravo pristupa.



Primjeri u praksi:
  • Provjera pristupa osjetljivim podacima: Sortirajte eksportirane podatke prema pravu pristupa i filtrirajte ih prema nazivu modula kako biste vidjeli koji korisnici imaju pristup tim podacima.
  • Provjera prava djelatnika: Sortirajte eksportirane podatke prema korisniku i brzo pronađite ime djelatnika u popisu.

Pojednostavnite upravljanje dozvolama, olakšajte pripremu za godišnje revizije i ostanite na vrhu kontrole sigurnosti vašeg poslovanja uz novu značajku u 4D Wandu!


© 2008-2024, 4th Dimension d.o.o.
  • Dane Duića 5, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • Telefon: (+385 1) 6312 600