4D WAND INFO

Br: 514, 17.02.2021.
 

Povratak na listu

Nove funkcionalnosti dokumenta Priprema/kontrola primke (PRP)

Priprema/Kontrola primke (PRP) dobila je proširenja i nove funkcionalnosti. Ova klasa dokumenta namijenjena za, kako i sam naziv dokumenta kaže, pripremu stavaka robe koja se namjerava zaprimiti, odnosno, kontrolu primke kako bi se ustanovile eventualne razlike za robu koja je fizički zaprimljena od robe koju je fakturirao dobavljač. Uvođenjem ovog dokumenta u operativni rad, izbjegavaju se greške u zaprimanju robe i posljedično smanjuje potreba za korektivnim dokumentima tj. ispravkom zaprimljenih količina.
Sami dokument može nastati na više načina, ovisno o željama korisnika i poslovnim procesima za koje se odlučio. Pojednostavljeno, dokument može nastati nakon izrade primke i fizičkog zaprimanje robe sa željom da se utvrdi ispravno stanje robe. Isto tako može nastati u procesu pripreme za zaprimanje robe, kada su poznate količine a račun od dobavljača još nije stigao (ručni unos).

Dokument Pripreme/kontrole primke može se kreirati pozivom padajućeg izbornika Obrade iz dokumenta: Veleprodaja --> Nabavna kalkulacija (PRI), Veleprodaja --> Zaduženje skladišta (ZAD), Maloprodaja --> Maloprodajna kalkulacija (PRI), Primka - kalkulacija tuđe robe na komisiju (PRK).

Praktični primjer 1. – kreirana je primka i onda se vrši kontrola zaprimljene robe

Primka je kreirana (nastaje ručno, iz narudžbe dobavljaču ili iz eRačuna) i želi se prekontrolirati da li je stigla sva roba koja treba biti zaprimljena primkom a koju je dobavljač fakturirao. Iz primke se kreira Priprema/kontrola primke (PRP). U stavkama skladištar ažurira količine, odnosno unosi/briše stavke prema fizički pristigloj robi te unosi Serijske/Lot brojeve za stavke za koje je to potrebno. Nakon odobravanja Pripreme/kontrole primke, mogu se kreirati dokumenti za uskladu stanja za robu koja je fizički stigla na skladište i robu koju treba zaprimiti primkom po računu dobavljača.

Praktični primjer 2. – skladištar zaprima robu koja je fizički stigla na skladište, kreira dokument Priprema/kontrola primke i na tom temelju kreira se primka

Ručno se kreira dokument Priprema/kontrola primke (PRP) i skladištar ručno unosi stavke u dokument. Po odobravanju dokumenta, kreira se nova primka ili se puni postojeća primka stavkama. U primci se korigiraju količine i iznosi prema računu dobavljača (primka bi uvijek trebala biti jednaka računu dobavljača). Nakon odobravanja primke iz Pripreme/kontrole primke mogu se kreirati dokumenti za uskladu stanja.

Detaljne upute o korištenju dokumenta Priprema/kontrola primke pronaći ćete u module Upute 4D Wanda na ovoj poveznici.

 


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.