4D Wand Info

Br. 36, 28.09.2001.

Povratak na listu


Imate problem prilikom rada u 4D Wandu i s pravom očekujete da ga mi riješimo!!!

Vjerujte nam da usprkos stalnim usmjerenjima na razvoj Wanda, maksimalne ljudske potencijale uprežemo upravo u riješavanje vaših ˝velikih i malih˝ problema. Ponekad je izuzetno lako riješiti određeni problem ako je postavljeno pravo pitanje na pravi način. Stoga vam želimo skrenuti pažnju i ponuditi nekoliko savjeta kako da u najkraćem mogućem vremenu riješimo problem i skratimo zastoj na minimum.

Zašto se ponekad u tijeku radnog vremena nitko ne javlja na telefon? (ili "grrrr opet automatska sekretarica...")

U pravilu, tu situaciju pokušavamo svesti na najmanju moguću mjeru, ali morate biti svjesni da je takva opcija neophodna s obzirom na vrstu usluge koju redovno pružamo. Postoji nekoliko razloga zašto dolazi do takvih situacija. Naše radno vrijeme je od 08 - 16 sati. Čest je slučaj našeg nejavljanja u vremenu od 08-09 sati. Netko smatra da je to vrijeme idealno za prvu jutarnju kavu, ali mi to vrijeme iskorištavamo za konzultativni sastanak i nastojimo maksimalno efikasno rasporediti ciljeve i zadatke za taj dan.
4th Dimension koristi ukupno 8 telefonskih linija, od čega 4 za klasično telefoniranje, a 4 klasično telefoniranje ili za analogni/ISDN pristup korisnicima putem modema. Ponekad se zna dogoditi da trenutno svi držimo slušalice u rukama i komuniciramo sa drugim korisnicima te nismo u mogućnosti da se istovremeno javimo i na vaš poziv.
Stoga vas molimo da, kada nas nazovete a nitko se ne javi na telefon, ostavite poruku na automatskoj tajnici. Znamo da to ne volite, ali dovoljno je da ostavite poruku ˝Bog, ovdje Ja iz xy, javite mi se... ˝. Prvi djelatnik koji bude slobodan će vam se javiti.

Kako da postavim pitanje?

Bitno je napomenuti da onog trenutka kada ste nas nazvali i kada Vam se netko od djelatnika javi, prestaje potreba za žurbom. Nastojte koncizno predstaviti svoj problem i nemojte se bojati pitati sve što vas muči (naravno vrijedi za našu aplikaciju).
Ujedno se nemojte sramiti nedovoljne informatičke obrazovanosti, nepoznavanja engleskog jezika ili bilo kakve komunikacije s našim djelatnicima. Budite sigurni da će vas oni pažljivo i bez ikakvog podcjenjivanja saslušati i riješiti problem što je prije moguće.
Napominjemo da, kada nas nazovete, ne tražite samo određenog djelatnika jer postoji mogućnost da vam i netko drugi može pomoći. Izložite svoj problem bilo kome jer će taj evidentirati postojeći problem, a time omogućiti drugima da ga brže riješe.

Imam jedan ili više problem. Smijem li Vam poslati e-mail ili faks?

Naravno. Čak veoma dobrodošlo. Ako vam se pretjerano ne žuri, a želite šire obrazložiti probleme e-mail (4d@4d.hr) ili faks (6312-610) su nešto što ćemo sa veseljem prihvatiti.
Isto tako predlažemo, ukoliko imate dogovoren posjet našeg djelatnika, prethodno pošaljite e-mail ili faks sa opisom problema koje želite riješiti prilikom posjeta. Na taj način imat će te podsjetnik kao i dokument sa vašim zahtjevima, a time i "pravo" na pitanje " zašto to meni nije riješeno...?"

Što je LapLink i čemu to?

Veći dio naših korisnika upoznat je sa svim blagodetima i prednostima naših direktnih telefonskih (LapLink) servisa 4D Wanda. Pokazalo se tijekom godina da je to najjednostavniji i najbrži način otklanjanja problema, jer sam uvid u vaše računalo kao i preuzimanjem kontrole nad njim omogućava pravodobno i stručno otklanjanje postojećeg problema.
Trudimo se da vas suočimo sa činjenicom da je to uistinu najbrži način da reagiramo na vaš problem jer u današnje vrijeme telekomunikacija i važnosti pravodobnog reagiranja donekle je deplasirano čekati da vas posjeti naš djelatnik. U prilog tome govori i činjenica da se ogromna većina (i preko 90%) prijavljenih problema riješava jednostavno, sa nekoliko kliktaja miša na pravo mjesto. Isto tako za nadogradnju na novu verziju Wanda ne morate čekati dolazak našeg djelatnika već novu verziju dobivate jednim telefonskim servisom.
Software (program) koji koristimo i preporučujemo našim korisnicima je provjereni proizvod LapLink istoimene tvrtke (nekad zvane Traveling Software Inc.). Svojom pouzdanošću, jednostavnošću i lakoćom korištenja te SpeedSync patentiranom tehnologijom se kroz godine pokazao kao najbolji izbor.
U posljednje vrijeme učestali su upiti vaši ˝Kako nabaviti LapLink i da li ga može nabaviti 4th Dimension u vaše ime?˝ Odgovor je jednostavan. Možemo, ali (uvijek taj "ali") to će Vas koštati skoro dvostruko više nego da ga direktno sami kupite na Internetu. Naš savjet je da ga kupite na www.laplink.com. Njegova današnja cijena je 139 USD. Platite ga nekom od kartica, izvršite snimanje zadnje verzije putem Interneta, a sa knjigovođom se dogovorite oko knjiženja (s posebnim osvrtom na porez po odbitku koji je uveden od 01.01.2001. godine). To je sigurno najbrži, najednostavniji i najjeftiniji način nabave LapLinka. Ukoliko želite da ga kupimo mi umjesto vas, slijede okvirni troškovi: retail verzija je 179,95 USD, plus transportni troškovi 49,95 USD, plus carinska evidencija 1% - 2,3 USD, plus špedicija 30 USD, plus naša trgovačka marža 65 USD, plus porez po odbitku 35 USD. Razlika između 139 USD i 362 USD je doista bitna čak i ako izbacite našu trgovačku maržu.
Ne zaboravite da je preduvjet korištenja LapLinka posjedovanje modema. Od modema Vam preporučamo USRobotics modeme. Naravno, ukoliko već posjedujete modem nekog drugog proizvođača, možete ga koristiti. Ujedno iz tehničkih (maksimalna brzina prijenosa podataka) i praktičnih razloga preporučamo instalaciju modema na zasebnu (direktnu) telefonsku liniju ili premošćenje modema prije telefonske centrale. Naime, telefonske centrale umjesto brzine od 50 kb/s, propuštaju najčešće 20 kb/s, što je više nego 50% sporije, a nove cijene HT-a su vam nadasve poznate.


 !!! POZOR !!!
 Vidimo se na sajmu Info 2001. O lokaciji ćemo vas obavjestiti naknadno, a moći ćete uživo
vidjeti "Rainbow", Internet rješenje tvrtke Raindrop d.o.o. za 4D Wand i B2B, B2C poslovanje


*** Napomena - upute se mogu razlikovati u slikama i tekstu od sadržaja koji se nalazi na vašem računalu, ovisno o inačici 4D Wanda koju trenutno koristite. Posljedica je to stalnog razvoja i nadogradnje 4D Wanda, a koji iz objektivnih razloga dinamikom ne prati i nadogradnja modula Upute. Posebno se to odnosi na zamjenu službene valute RH kuna (kn) u euro (€) i njen prikaz u uputama.